Monday, May 7, 2012

Karya Tertangguh (I)

Assalamualaikum semua. Wah, dah lama betul blog ini ditinggalkan. Sebenarnya kerja2 melukis dan berkarya masih berjalan walau dalam pace yang agak perlahan. Oleh sebab itu saya ingin menyumbat karya2 yang masih belum diterbitkan di blog ini. Walaupun kini saya sering memuatnaik karya dalam laman facebook terlebih dahulu, sejujurnya saya lebih suka interface blog kerana lebih teratur dan mudah dirujuk semula. Moga bermanfaat dan diingatkan lagi bahawa segala karya saya boleh diguna pakai tanpa dikreditasi semula kepada saya dan blog lukisan ini. ^^

Klik untuk saiz lebih besar.

Tentang Ketaatan.

Tentang Kelebihan.

Tentang Tujuan Hidup.


 Tentang Pengemabara.



Tentang penjara dan sorga dunia.
Jujurnya jasil ini merupakan antara kegemaran saya.

                       
       Tentang sakura (chewah).

Tentang Saudara.


Tentang Muzik.

Tentang Asal-Usul.

Tentang Rawak.


--Bersambung di Bahagian (II) insya-Allah--

No comments:

Post a Comment