Saturday, May 26, 2012

Komik: Aurat Wanita

Assalamualaikum. Kira2 seminggu lepas ada seorang akak mintak tolong lukiskan komik. Komik ini untuk dimuatkan ke dalam booklet untuk diedarkan semasa sebuah program dengan target peserta berusia 9-13 tahun. Ini 1st time saya mencuba melukis untuk range usia sedemikian, jadi saya harap saya dapat mencapai target. Ayat yang digunakan tidak boleh terlalu kompleks sebab yelah, budak2 darjah2 lagi kan. Overall, klien pun sepertinya berpuas hati Alhamdulillah :-)

Nama yang terlibat: Fatimah, Aini, Hajar. Fatimah, sebab ada seorang budak kat UniMAP panggil saya dengan nama ni, haha. Aini dan Hajar (Hajar, saya letak nama awak ok! yeah ^^) sahabat masa PASUM. Nama2 ni pop-up spontan masa saya buat dialog. Orang lain jangan terasa okeh! Kalian juga sering ku ingati. Insya-Allah dalam komik lain akan cuba saya letak nama anda kalau diberi kebenaran... :-)



2 comments: